Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Balanceren ---ScRaBBlE

Izerina vroeg of het naar meer smaakte, mijn wandeling enzo. Ja en nee.
Ten eerste ben ik dolblij met alles wat ik heb en kan en voel me er gezegend mee. Ten tweede heb ik wel afgeleerd de boog altijd gespannen te houden. Proberen op te rekken kan heel snel leiden tot een instorting van wat is, met slechts langzaam moeizaam wat herstel. Ten derde is mijn levensinstelling meer van meeveren dan van stretchen. Afwisseling van rust en aktie werkt beter dan steeds de tank helemaal leegrijden.
Natuurlijk heb ik ook wel eens dromen, wensen, hoop die misschien ooit nog wel eens uit kunnen komen, maar realiseer me meteen dat mijn huidige aktieradius ooit ook een verre wens was. Hopen mag, maar het is minder belangrijk dan superblij zijn met wat is.
Donderdag bv wordt er een zware storm voorspeld. Op die dag heb ik afgesproken met vrienden, die van ver met de trein zullen komen om me te ontmoeten en gezamelijk het beruchte Rob Scholte Museum te bezoeken. Die storm kan wel eens de plannen dwarszitten ; treinproblemen zijn er nogal eens bij zulk link weer en ikzelf kan dan niet de deur uit met mijn scootmobiel. Ik wacht nog even af en ben niet al te teleurgesteld als alles weer afgezegd moet worden, er zal altijd wel weer een gelegenheid komen en veiligheid voor alle partijen is veel belangrijker.  Go with the flow.
Zwemmen is leuk, drijven nog leuker.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة