Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Bis ---ScRaBBlE

Vandaag nog een stil dagje, want het is zo fijn en gisteren was er toch teveel radio en tv. Eigen schuld, dikke bult.
Vandaag echt stil, want het maakt de dag lang en vruchtbaar, geeft rust in het hoofd, brengt me dichter bij de essentie van alles. Hoewel ik op zo'n dag echt niet stilzit, kan het aandachtig en in stilte werken mijn hoofd leeg maken en kom ik dichter bij de ziel van mijn leven.
Het lijf is ook altijd blij, want door het rustige tempo wordt het dieper gevoeld en krijgt het meer verbinding met het hoofd en het hart. Dan voel ik instinctief of er dingen scheef dreigen te groeien, waar meer aandacht naar toe mag en begrijpen we elkaar beter.
Ja een kloosterleven ligt me wel, daarom ook regelmatig retraites, lang of kort. Zelfs één dag heeft veel nut. Het reset je weer en je leven vloeit daardoor meer.
Ondanks het alleen leven, laat ik me toch vaak meeslepen door actualiteiten, de klok en andere factoren van buiten. Ja dat doe ik zelf, maar ik ben me er bewust van en neem regelmatig een terug-naar-de-basis dag of dagen om tegenwicht te zoeken.
Zzzzzzzzzeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnn! Oooooooooooohhhhhhhhmmmmmmm!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة