Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

De touwtjes in handen? ---ScRaBBlE

Toen ik van de week tegen broer klaagde over het lage volume van de mediabox/tv, zei hij dat dat prima op te lossen was. OK, graag!
Hij gooide een snoertje in de brievenbus toen ik niet thuis was en ik ging aan de slag. Maar zoals altijd met snoeren en apparaten, heb ik geen idee wat ik doe, of fout doe. Het resuktaat was: veel gebrom, geen tv geluid naar versterker, en ook het geluid van de pc dat al via de versterker loopt, was foetsie. Dan komt er een soort  paniek op, want ik voel me dom en onhandig, en begin ik van alles te proberen, wat de zaak niet oplost,maar vaak erger maakt. Nu kreeg ik het geluid van de pc weer terug, met brom, maar de tv bleef op de eigen kleine speakertjes draaien. Die zijn voor iemand met gehoorproblemen ook niet ideaal en zitten ook nog eens achter het scherm. Dat zou je bijna dwingen om een soundbar aan te schaffen, maar dat vind ik idioot, als je al een goede versterker, met boxen hebt.
Noodkreet naar broer en hij kwam kijken, touwtje naar de pc was gescheurd, vandaar de brom, hij kocht een nieuwe voor me. En de tv bleef brommen. Iets met aarding en een lus-zoiets als rondzingen- en er moet een trafootje tussen..... had hij nog  wel liggen, dus dat komt nog.
Wel veel gedoe voor beter geluid, maar ja, ik heb ook niet om slechte oren gevraagd.
Via de versterker kan ik niet alleen het volume, maar ook hoog en laag en balans regelen, zodat de kwaliteit van het geluid voor mij aanzienlijk verbetert.
Enfin het werkt nog niet.
Wel kwamen de boeken binnen en ik ben er heel blij mee.
Op NPO 2extra kwam een mooie film over Yogananda's leven voorbij en ik besefte weer hoe je geestelijke leven ook veel aandacht verdient. Niet persé een meester of guru achterna lopen, maar je wel aan hun lessen en wijsheid laven en laten inspireren.
Het juiste touwtje in het bijpassende gaatje pluggen voor een verheugend resultaat!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة