Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Fijn Den Helder ---ScRaBBlE

Terwijl het grootste deel van het land zuchtte onder een hittegolf, kwam de temperatuur hier niet boven de 24°C en bleef meestal zo op en rond de 22° hangen. Met meestal wat wind erbij is dat zomers warm, maar niet heet. Wat zalig!
Gisteren had ik de eerste afspraak met de polsfysiotherapeute. Dat gebouw ligt in een sportcentrum dat niet erg centraal is gelegen, dus een flinke rit met de scoot, wat zomers geen straf is. De lucht betrok al op de heenweg. Ik kreeg een uitgebreide intake door een heel leuk mens en na zeer duidelijke uitleg en huiswerk met heel makkelijke oefeningen, reed ik naar huis. De lucht was donker en vanaf zee klonk een dreigend gerommel. Helemaal droog naar huis redde ik het niet, maar alleen wat druppels laten mij niet smelten. Het was ff raak, een korte heftige onweersbui, die al snel overdreef.
Meteen werd het duidelijk frisser.
Nu, vanmorgen, is het koel. Ik sliep heerlijk en ben van plan eens even met een heldere blik mijn huis te aanschouwen en wat op te ruimen/schoonmaken voor ik de tuin induik.
Zo blij dat de hitte hier niet toesloeg en de voorspellingen duiden op koeler weer en dat is niet slecht. In de natuur hier is de droogte goed waarneembaar, de Harmplassen in de duinen krimpen per dag in, diverse bomen vertonen bruin blad en de grasgebieden zijn geel. Kom maar op regen, je bent broodnodig en ik kan er wel mee leven hoor.
Sail zal evengoed veel bezoekers trekken als het geen strandweer is en een koele periode maakt een mens wakker.
Dit weekend weer een festival  om via de media mee van te genieten, Down the Rabbithole, dus vrlijk vermaak ook geregeld!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة