Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Geen last van FOMO ---ScRaBBlE

In mijn omgeving zie ik mensen die alles aflopen: markten, kermissen, festivals, optredens. Ze MOETEN er naar toe, want het is er voor, en wie weet wat je mist als je niet gaat. Fear Of Missing Out heet dat.
Geen last van. Ik ga zelfs zelden naar evenementen, want ik ben kieskeurig en kies eerder voor mijzelf dan voor overdaad aan prikkels en hou niet van mensenmassa's.
Gisteren droogde het op het middaguur op en dus deed ik even een klein rondje. De buitengebeurens waren koud om stil te staan, de binnenoptredens daar was het stikdruk. Al snel wendde ik de steven naar een supermarkt voor wat versvoer en naar huis.
Graag of niet, ik vond het thuis warmer en gezelliger, met wat muziekgebeurens die ik ooit opnam op de tv, thee en soep.
Geen spijt, je kunt beter kiezen voor iets dat echt prettig is, dan tegen heug en meug iets ondernemen omdat het 'moet'.
Ik MOET niks, ik MAG, heb een keus, gelukkig.
Vroeger was het feest als er kermis was, of een zeldzaam feestelijk gebeuren, omdat het het gewone leven even onderbrak. Nu worden we doodgegooid met evenementen en wordt alles tot commercieel gebeuren opgeblazen. Brood en spelen voor het volk zeiden de Romeinen al.
Laat mij maar de natuur, thuis, tuin, lezen en stilte of zelfgekozen muziek. En heel erg zelden een gebeuren er buuten om.
Dan waardeer ik het ook zeer,
En missen doe ik niets.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة