Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Hallo ---ScRaBBlE

Het gaat los, het nieuwe jaar.
De katten zijn blij dat oudejaarsavond voorbij is. Het was niet eens zo heftig, maar luid zat.  Ze werden niet hysteries, alleen Teigetje is een poosje in de keukenkast gaan zitten, Koekie zat aan mij vastgelijmd. Maar dat ze er geen lol in hadden, het kabaal, was duidelijk te merken. Ik keek cabaret en muziek, mijn geliefde Rolling Stones kwamen ook voorbij en weer liet ik me betoveren door hun vitaliteit en de hoop lol ze er nog steeds in hebben om een lekkere pot muziek neer te zetten. Inspirerend!
Na 2 uur vannacht en nog wat Hootenanny met Jools Holland, waren de katjes en ik, inmiddels ter bedde gegaan, toe aan een slaapje in elkaars warmte.
En nu is de dag weer van start gegaan met Vroege Vogels en de eerste zelf gemaakte portie geitenkefir. Er is al wat gerommeld in huis en terwijl de kachel de kilte verjaagt, ruim ik nog wat verder op.
Mijn hoofd is al aardig uitgebezemd door de retraite, die nu vrijwel voorbij is. Het was weer een leerzame en heilzame periode.
Het regent een beetje en is binnenweer voor mij, en weet je, ik heb er gewoon zin in, in de dag, in de komende maanden en ik voel me open en ontvankelijk.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة