Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Het leven ---ScRaBBlE

Omdat het opruimen nog wel een poosje doorgaat, mijn tempo ligt niet zo hoog, zal ik voortaan alleen aan einde of begin blog even de stand van zaken doorgeven.
Het was een lekkere dag, boodschapjes ( zomaar op zondag, maar er is sneeuw beloofd deze week, dus maar het zekere voor het onzekere genomen), fris, maar vrijwel windstil dus de kou viel mee.
En verder doorgezwoegd in huis, radio geluisterd, gewassen en nog meer huisvrouwelijke plichtjes.
Ben gaan zitten voor een paar interessante docu’s op National Geografic en voel me senang. Lekker smoothie gemaakt en verorberd, maak mijn leven wel leuk, hoor!
Naarmate de opruim vordert voel ik me vrijer en lichter, dat motiveert enorm en maakt me aktiever en blijer.

Vandaag de lectuurmand onder handen genomen en streng zeker 3 zakken tijdschriften voor het oud papier. Hoppa, die ga ik niet meer herlezen. Ook ontdekt dat de gratis magazines uit de supermarkten, zoals de Boodschappen en de Allerhande gewoon op internet te lezen zijn, ook nog van jaren terug, dus ik hoef niks meer te bewaren, want in de praktijk lees ik er maar 1 keer in en dan nooit meer. Recepteninspiratie is zo op die sites te vinden, mocht ik er naar zoeken. Weer een hobbel genomen!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة