Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Het mooiste meisje van de klas ---ScRaBBlE

Nou, dat was ik niet, zeker niet in eigen ogen. Maar als je een jaar of 14-16  bent, zit je tjokkievol zelftwijfel. Nee, de popie-jopie meisjes daar rekende ik me zeker niet toe, maar ik viel altijd wel in de smaak bij jongens. Zat nooit lang zonder vriendje en ik moest bijna volgnummertjes uitdelen.....
Het vriendje waarmee ik het grootste deel van mijn HBS/MMS tijd scharrelde, verdween na het eindexamen een jaar naar Amerika in een of ander uitwisselings-programma. Inmiddels ging ik werken en had weer legio aanbidders. Die vrijheid smaakte goed, zodat ik mij niet meer wilde binden toen hij terugkwam.
Een aantal jaren geleden spoorde ik hem op en hadden we even e-mail contact. Hij was weduwnaar met twee kinderen, al uitgevlogen en werkte op de Universiteit in Rotterdam. Hij had een nieuwe relatie en hield de boot duidelijk af, terwijl ik niets van zin was. Ben hem altijd dankbaar gebleven omdat wij in de tienerjaren elkaars lijven en de seksualiteit ontdekten, namen net die laatste horde niet, maar genoten veilig en wel. Het was loeispannend en een goede basis voor je latere leven. Ik denk dat hij dat ook zo ervaren heeft.
Deze week kwam hij plots weer in de lucht, hij had bij het opruimen voor een verhuizing foto's van mij gevonden die hij wel wilde sturen als ik dat leuk vond. "Modellen"-foto's, door hem genomen. Kan me daar niet van herinneren, maar misschien genomen voor zijn Amerika jaar? Om met 1 hand te bekijken?
Weet niet meer hoe of wat en kan me ook niet herinneren ze ooit gezien te hebben.
Ik kijk de postbode verwachtingsvol aan.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة