Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Odin enzo ---ScRaBBlE

Op woensdag arriveert altijd mijn Odin-groenten/fruittas bij mijn groentenman. Al levert Odin niet meer rechtstreeks aan Den Helder (niet rendabel), via een ander toeleveringsbedrijf komen er toch tassen naar Den Helder, helaas geen andere bestellingen meer, dus ben ik een nog betere klant van Appie en Holland&Barrett (voorheen De Tuinen) dan eerder. Ik ontbeer node een echte goede winkel met verse en houdbare bioartikelen. Internet is een optie, maar dan zit je weer op wacht voor de levering en ik vind nooit een assortiment dat me volledig bevredigd en moet dus bij verschillende webwinkels inkopen doen, met als bijkomend nadeel de verzendkosten, die pas vervallen als je een bepaald drempelbedrag overschrijdt, en ik heb maar een eenpersoons huishouden. Lastig allemaal. Maar ik hou wel vol, ben al een jaar of 15 op de biotoer en daarvoor te hooi en te gras, wegens slechte toegankelijkheid vanuit dit afgelegen tochtgat.
Kennissen willen een stads-bio tuin gaan starten, natuurlijk steun ik dat van harte als het zover is. Maar dat is ook maar weer een klein facet van mijn totale benodigdheden op biogebied.
Het wordt een niet zo mobiel mens hier niet makkelijk gemaakt. Maar we houden vol. Vraag me alleen altijd af waarom zoveel mensen bio en eko mog steeds niet als standaard zien, maar als een raar geitenwollensokkenfenomeen.

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة