Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Pluvius ---ScRaBBlE

De regengod zal niet mijn elektra meer in de war sturen. Klusman J heeft het goed en zeer grondig dichtgemaakt in het hokkie. Blij.
Gister voelde ik me niet zo, maar na een goede nacht en veel koestering is vandaag veel heppier. Gelukkig weet ik goed hoe ik de opstandige colon weer in het gareel krijg.
Voor vandaag een visite aan Nieuw Den Helder op het program, met aflevering van een Onkruid bij een vriendin en kefir en andere fijne zaken inkopen bij de Ap daar vlak bij.
Ik mis nog steeds een goede natuurwinkel in Den Helder. Er is wel een horecagroothandel, maar daar heb ik weinig aan. Ik sprokkel nu mijn noodzakelijke verswaren hier en daar bij elkander, en bestel andere zaken on-line, maar ideaal is dat niet. Vooral door mijn glutenintolerantie en dito met lactose is mijn etenspatroon best bijzonder, tel daarbij op huidproblemen en copd-klachten die meestal gerelateerd zijn aan chemische zaken en je ziet een ander inkooppatroon verschijnen. Enfin, ik red me wel, maar het blijft lastig.
Maar hier in huis krijgt het opruimen, ondanks vele vertragingen, steeds meer merkbare resultaten en is de aanpak van huisonderhoud en tuin  een bodem voor nog meer verbeteringen. Ben er kinderlijk blij mee.

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة