Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Service ---ScRaBBlE

Al ruim 7 jaar heb ik een traplift om zonder duikelingen de bovenetage te kunnen bereiken. Een uitkomst! Het enige nadeel is dat hij nog al wat tijd neemt, dus hoge nood is niet handig.
De service van de leverancier is heel goed. Gisteren brak een plastic hendeltje in de arm af, waarmee je hem bedient. Vanmorgen gebeld en een paar uur later stond de monteur al voor mijn neus en bevestigde een nieuw exemplaar. Keurig!

Ook de appie reageerde vrijwel meteen toen meldde dat het dichtsbijzijnde filiaal slecht toegankelijk is voor mijn scootmobiel. Meteen kwam de filiaalmanager in de lucht die graag met mij een tochtje door de zaak wil maken om te zien waar er problemen zijn en de mogelijkheden te kunnen bekijken om dit te verbeteren. Dit zal ik zeker doen en niet alleen omdat hij me een surprise in het vooruitzicht stelt.
Ik zwengel zulke zaken niet aan om allereerst eigenbelangen te behartigen, maar omdat ik graag mensen wijs op de belangen van minder fortuinlijke medeburgers. Velen durven dat niet, of weten niet hoe of wat. De gewone burger/zakenman heeft vaak geen idee.
Als we wat meer naar elkaar luisteren en service net zo belangrijk gaan vinden als omzet, wordt het een stuk leuker.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة