Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Twee kanten ---ScRaBBlE

Het leven heeft een fijne en een grimmige kant. Terwijl ik in mijn tevreden bubbel voor Sint zit te spelen en me vermaak met dichten en pakjes, is er in een ander huis, verdriet en zorg om man/vader, die verontrustende zaken in zijn hoofd laat onderzoeken. Leef mee, want dat is het enige dat ik kan doen. Schrik toch altijd erg van dit soort berichten.

Met mijn inlevingsvermogen is niet veel mis, geloof ik.
Denk ook veel aan de zwerver, al is het stil op dat front. Hij heeft natuurlijk zijn maandgeld weer binnen en kan zich dan beter redden en ik hoop dat barmhartige mensen hem een beetje helpen de koude nachten door te komen. Maar zorgelijk blijft die situatie wel. Ik ben toeschouwer en niet bij machte het lot te keren.
Maar in huis is het warm en ben ik blij met de goede dingen des levens die er ook volop zijn.
Eerst warm badderen, dan de schoenkadootjes assembleren en klaar leggen en de koelkast mag ook wel weer eens aangepakt worden. Zo dansen de dagen voorbij, dit weekend ook nog schaatsen en ik ben dankbaar voor alle goeds dat me ten deel valt en zelfs voor het minder fijne want dat relativeert en houdt wakker.

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة