Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Verhoord ---ScRaBBlE


Warm was het zelfs hier, mij eigenlijk een beetje te. Nadat de hulp vertrok bleek het op het erf te benauwd, dus mocht de scoot weer lekker op pad, met mij erop uiteraard. Eerst ter afkoeling naar de dijk, maar zelfs daar was t heet. De duinen in, het bos door en langs een orchideenplek waar ook nog geen bloeiende exemplaren te zien waren. Wel steeds een reetje dat eenzaam al enkele jaren tussen de heckrunderen vertoeft. Dikke vrienden geworden. Het fluitenkruid barst overal uit in volle bloei, de meidoorns beginnen net net als de kastanjes ( hatsjoe). Enfin een plezant uitje door t Helderse groen en om twee uur was het erf wat meer beschaduwd, dus wel prettig daar. Ook dook opeens de wandelbuum weer eens op. Hij lijkt redelijk te gaan, al is hij soms een stil, diep water.
Op FB las ik dat iemand een klaptafeltje zocht en ik had er zo een ongebruikt staan. Ik reageerde en weer verliet een item het huis. Moest wel lachen , een goedkoop tafeltje weggeven, wordt het opgehaald met een sportauto, duurder dan mijn hypotheekrest.....maar bij mij ruimt het op.
En nu is het zo' n tien graden koeler, hetgeen ik prettig vind. Zon prima, maar niet te warm, ben ik niet op gebouwd.
De tuin dus in en lekker wat rotzooien daar, dan groententas halen en overige boodschapjes. Ik maak weer volop melkkefir zelf en verdraag het nu ook goed van  Biokoe, dus ik moet wel zuivel inslaan. 
Ik verzamel wat theeingredienten, zet wat op olie, droog wat, maak wat zoetzuur, eet sauzen en salades van eigen oogst, maak zalige kruidenwatertjes, enfin ik pruts wat af! 
Als ik in de spiegel kijk- weinig- zie ik een gekleurd hoofd dat zon zegt, al zijn armen en benen hooguit wat rossig. Echt bruin wordt alleen de kop, verder heb ik een lichte huid.
Maar ik sta al aardig in standje zomer. 
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة