Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Zonnetje ---ScRaBBlE

Het belooft een bijna zomers dagje te worden, terwijl de bomen kleuren en de avonden steeds langer worden. Mooi meegenomen, zo'n laat nazomertje.
Broeder G. is jarig, dus eerst op jacht naar een kadootje en dan mij vervoegen ter zijner huize.
Het kadootje gaat iets keukenachtigs worden, want zijn zoon verbouwde met een vriend en veel tweedehands materialen zijn keuken, tot zijn grote vreugde.
Verder zie ik we of ik nog een ritje maak of mij in de tuin meld.

Deze week zette ik weer eens de puntjes op de i in de administratie. Zegde een paar zaken op en besloot met het vrijgekomen budget in elk geval een proefperiode Netflix aan te gaan, om te kijken of dat wat is voor mij. Series kijk ik nauwelijks, maar films en docu's wel, dus eens proberen.
Met enige moeite heb ik de zaak gestart gekregen en ja hoor, ik keek al een mooie docu over Keith Richards, een icoon. En toen keek ik ook nog deel1 van Wild, wild country, over de Bagwanbeweging in Amerika. Ik ken diverse mensen die destijds wauws waren van deze guru en ook in Poona waren. Ik las veel van en over hem, dus dit biedt een mooie aanvulling. Het verklaart ook mijn instinktieve afkeer van massale verering, want hoewel veel van des mans filosofie beslist hout snijdt, is er ook hysterie, manipulatie, blinde devotie, machtsspelletjes en onzuivere motieven zichtbaar. Nog 5 te gaan, dan heb ik de 1-cents inleg er al uit.
Ik vermaak me wel.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة