Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Afscheid en doorgaan ---ScRaBBlE

Vandaag het definitieve afscheid van het jaar 2017. Veel (bekende) doden, veel zon, veel rondzwerven op de scoot, genieten van beter energieniveau en herstelvermogen. Het was een mooi jaar door dat cadeau en ik begin er steeds meer op te vertrouwen dat het echt zo kan blijven.
Ik werd ingekeerder, heb meer en meer rust in mij, kan beter met tegenslagen en verdriet omgaan, zorg goed voor mijzelf.
Voornemens heb ik niet. Een nieuwe routine of goede gewoonte kan altijd op elk moment opgepakt worden en slechtere of minder bevallende gestaakt.
Het bewuster leven is een proces, soms met horten en stoten, en nooit klaar. Net als ontspullen en  zelfobservatie en genieten van het goede en mooie en het accepteren van ongewenste dingen.
Gisteren vernam ik dat een ooit goede vriendin - ze was heel wat ouder dan ik- overleden en gecremeerd is. Even schrikken, want ze was een taaie, en even onbeantwoorde vragen om mee te kopstoeien. Het contact werd onvriendelijk en toen verbroken, zonder een verklaring, dat is een losse draad, maar het was haar keuze. Ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden.
En ik sluit ook dit af voor mijzelf.
All things must pass.
Wens iedereen een goed vervuld en veilig uiteinde en een frisse start.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة