Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Jaar ---ScRaBBlE

wat bracht het afgelopen jaar me ?
Vooral gezondheidszaken. Het ging een paar keer niet goed, ik blesseerde mijn hand, had een abces dat wat onrust zaaide, er was een nierbekkenontsteking en een colitisoproer. Overal goed overheen gekomen, gelukkig. Sinds ik naast CBDolie( nu pasta) ook voor de nacht een kleine hoeveelheid THC ben gaan gebruiken, slaap ik weer geweldig goed en nam mijn energie behoorlijk toe, wat niet alleen mijn aktieradius verbreedde, maar vooral mijn leven een positieve opstoot gaf en geeft. Het leeft zoveel prettiger als je energie niet met die grote zwarte gaten doorschoten is, maar dat je weer normaal herstellen kunt. " Normaal" zal het nooit meer worden,maar zoveel verbetering is toch een wonder voor mij.
Er is meer rust en tevredenheid in mijn leven en ook op het gebied van mijn contacten is het goed, kwaliteit voor kwantiteit.
Ik eet nog steeds gluten- en lactosearm ( heel af en toe wel iets, doet geen pleuris uitbreken, maar te vaak wel), viel af en voel me zeer content.
Een verlies was het kwijtraken van mijn vaste hulp,maar de vervanging is niet slecht.
De katten zijn gezond. Ik hou nog steeds van lezen muziek en natuur, dus ik hoop dat de toekomst zonnig blijft, al zijn er mensen met nare ziektes en wordt de kring getrouwen kleiner met de jaren.
Op naar de toekomst.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة