Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

And so on ---ScRaBBlE

Weer komt de zomer Heintje Davids spelen, maar de avonden vallen snel, de ochtenden zijn kil en mistig en de bladval begint op gang te komen.
Afgelopen week was heerlijk voor mij qua temperatuur zodat ik ook meer energie krijg. Ik oefen voorzichtig weer een beetje, de opruim boven neemt steeds meer vorm aan en de achterstanden door de warmte ontstaan, worden ingehaald. De koelkast is schoon en af en toe wordt er een laatje of doosje opgeruimd, ik voel me deugdzaam dat de zaken weer aardig lopen. De grijze bak is steeds erg vol en regelmatig verhuizen zaken naar de kringloop of andere plekken.
Ik kom verloren schatten tegen, veel rommel en verouderde troep, vieze brandaanslag, stof , maar ook zinnige zaken die ik dacht niet meer te bezitten. Schiften is lastig, maar ik ben wel radicaler dan ooit.
Elke ochtend een kwartiertje boven opruimen voordat de rest van de dag begint, werkt goed. Nog niet moe of moedeloos en het geeft juist energie om op de dag zelf ook wat werkjes te verrichten.
Kortom het is een fijn evenwicht dat hervonden wordt.
Komende week is praatmaatje I op weg naar Frankrijk en heb ik verder ook niet veel in de agenda staan, best lekker om het oog meer op huis en tuin te richten en misschien nog eens een lange rit te maken.
Love to live. 


---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة