Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Kruidenvrouw ---ScRaBBlE

Na het songfestivel kreeg ik panne aan het lijf, buik van streek en onwelbehagen. Nu ken ik mijn lijf door jaren van zelf observatie heel goed, dus ook makkes kan ik vaak zelf aanpakken, ook als er toch zware maatregels nodig zijn kan ik dat goed ondersteunen met mijn eigen therapeutische kunsten.
Ik leef al bijna 15 jaar in reservetijd en dat lijkt toch ook medeveroorzaakt door mijn eigen regime van goed eten, kruiden, supplementen en blijven kijken wat er gebeurt. De THC is een prima aanvulling gebleken en natuurlijk las ik me goed in.
Gisteren gaf ik mezelf een sap/ smoothie/ thee/soepdagje en stopte ik even met de THC( die kan soms na een korte stop weer beter gaan werken) en zie, ik sliep opperbest en voel me verfrist!
Vaak weet ik heel goed wat mijn zelfhelend vermogen nodig heeft om zijn werk te kunnen doen. Ook nu lijkt het precies wat ik nodig had.
Gisteren was een wat hangerig dagje, schoffelde een klein stuk pad, kreeg broer met zijn pleegzoon op bezoek, om met een nieuwe Ubuntuversie te kunnen starten en bleek de cd-speler van de pc stuk. Hij nam het ding mee maar het was tevens erg gezellig, wat een leuke knul is dat geworden.
Ook haalde ik de groententas en maakte dus verse soep enzo. De invalhulp noemde mij een kruidenvrouw, dus voortaan mag U mij Vlasserien uut Nieuwdiep noemen....
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة