Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

behangetje met symboliek ---ScRaBBlE


Af en toe wil ik die trechtertjes op de achtergrond weghalen, maar het kán gewoon nog niet. Ze staan voor de domheid in de politiek, vooral voor der Donald, die hier het absolute toppunt van is. Nu dreigt er een oorlog met die Kim, ook al zo'n mafketel met raar haar. En het is geen grap, zo maf als het allemaal is, ze spelen oorlogje met wereldgevolgen. Dus de trechtertjes blijven nog, een herinnering aan het feit dat wij speelballen zijn in de handen van gekkies en egotrippers.
In mijn eigen zoektocht naar gezond en wijs leven, stuit ik ook op de onmogelijkheid je eigen gezondheid te vrijwaren van dit soort waanzin. THC en CBD, waar zoveel mensen baat bij hebben, nog steeds niet onderzocht door officiele instanties als alternatief voor veel schadelijker en heel dure medicaties. Nee zeg, das economisch minder aantrekkelijk. Dus publicaties over het gevaar van hoge bloeddruk bij cannabisgebruik, hoe duur het zou zijn om het te legaliseren en een speekselproef voor gebruikende automobilisten. Medicinaal gebruik wordt afgedaan als alternatief en stiekem high worden ( verdoofd door pammetjes of andere reguliere medicatie telt niet kennelijk) , raar en eng.
Ik probeer de bijwerkingen van mijn reguliere medicatie in beeld te brengen en te kijken of er alternatieven zijn. Tja dat moet je wel zelf betalen.....Als je leest wat een middel als omeprazol (maagzuurremmer) voor schadelijke gevolgen kan hebben, B12 tekort bv, wat ik al decennia gebruik, en nig nooit testte een arts mijn B12 spiegel, en vragen om injecties is weer een hele procedure en dan ben je weer afhankelijk van de interpretaties van de arts over tekort of niet.
En zo gaat het door.
Ik laat me niet van de wijs brengen, niet door fipronil of andere excessen, ik zoek mijn eigen balans.
Hoewel de buik nog napruttelt, ga ik door met zo goed mogelijk leven, ook als de overheid en economie de weg proberen te versperren. Ik heb geen trechter op mijn kop.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة