Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Vakantie ---ScRaBBlE

Sinds mensenheugenis ben ik niet op vakantie geweest. Ws al meer dan 30 jaar. Niet omdat het niet  kon, maar omdat ik er geen behoefte aan  had en heb.
Vroeger ging ik daarna ook wel eens dagjes weg, maar ook dat is verdwenen, nu meer omdat het niet kan.
Ik werk ook al heel lang niet meer, in eerste instantie omdat ik door opheffen van de tent waar ik het laatst werkte , in een tijd van malaise met grote werkloosheid terecht kwam en niemand op mij zat te wachten, daarna wegens gezondheidsproblemen. Geen probleem, dat niet werken, aangezien ik me prima kan vermaken en van weinig geld leven geen probleem  vind en ook mijn identiteit nooit aan werken, status of geld had verbonden.
Omdat de stress van een baan wegviel, was ik zo relaxed geworden dat ik geen behoefte voelde aan vakantie.
Sinds de Energieklachten ( officieel mag ik de diagnose ME niet hanteren, het is nooit gediagnosteerd) , en vervolgens de kanker mij vond, is vakantie zelfs onmogelijk. Reizen te belastend, dingen ondernemen maar heel beperkt mogelijk. Als ik had gewild was het financeel wel te behappen geweest, maar het lijf is gelukkiger thuis met veel rust.
Sinds ik een scootmobiel heb, ben ik weer in staat om af en toe twee of drie uurtjes weg te gaan en het wonderschone van de Helderse natuur te bewonderen.Dat is een traktatie, en daar geniet ik buitensporig van.
Af en toe wat bij de Chinees halen of een patatje of ijsje eten is dan ook een feestje.
 Jazeker ik hou van de zomer, en heb veel,lol in mijn leven en ben zeker niet zielig. Het is vooral oog hebben voor het moois wat er is, in je eigen situatie, en niet verlangen naar wat niet is. Ik hen heel vroeger echt wel genoten, van
Texel, Terschelling, Drente, Limburg en zelfs Belgie en Noordfrankrijk. Het zijn mooie herinneringen, maar een bunzing zien in de duinen, zeehonden aan de dijk, orchissen langs de kanoroute is minstens zo leuk.
Een dagje Amsterdam, met museumbezoek en leuk winkelen is vooral uitputtend geworden en ik mis het niet.
Ik ben zo ook wel een blije muts.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة