Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Broer ---ScRaBBlE


Gisteren kwam broer zomaar eens langs. Weer gezellig gekout. Hebben het altijd plezant want veel gedeelde opinies en interesses. Deze aangenomen broer ken ik al vanaf de middelbare school, al zat hij altijd in andere klassen en gingen we niet echt met elkaar om. Ik kwam hem weer tegen in het net opgerichte filmhuis, waar ik ook vrijwilligde.  We bleken meer te delen dan ik tot dan toe wist en werkten goed samen. Helaas trouwde hij toen met een vrouw met wie ik niet klikte. Ze was niet onaardig, maar ze was te afstandelijk om een opening tot vriendschap te bieden. Daardoor verflauwde het persoonlijke kontakt. Toen ik het filmhuis verliet en me in andere kringen bewoog, ging het contact verloren.
In de periode dat ik kaal van de chemo werd kwamen we elkaar weer tegen bij toeval en bleek de relatie met zijn vrouw gesprongen, er was zat om over bij te praten en dat contact was uit de kunst. Hij is meer dan een goede vriend, alleen niet op erotisch gebied, dat stukje klikt niet en dat is prima. We besloten om elkaar als broer en zus te adopteren en dat is precies goed. Sinds die tijd zijn we er voor elkaar. We spiegelen en overleggen en delen en dat is fijn. In ziekte en verdriet steun en daden, in blijdschap delen en veel lol. Hij is dus gescheiden, voedde zijn twee kinders op, kreeg ernstig Menière en werd afgekeurd. Vond een nieuwe relatie en vrijwilligt heel wat af.
Ik overleefde mijn kanker en een brand en heb de beste vriend ooit in hem.
Ik koester het.

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة