Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

De stilte ---ScRaBBlE

Ik mis de stilte, echt. De Spelen nemen veel stilte weg, en ik laat het toe omdat het ook veel moois oplevert. Het is, zoals altijd in het leven, kiezen of delen. Ik ben dol op schaatsen zien, geniet daar intens van en het geeft veel vreugde. Daarentegen neemt het een deel van de dag in, dat ik meestal vul met stillere aktiviteiten. Het elke dag uren voor de buis hangen , met veel geluid, is vermoeiender dan rustig in huis en tuin rommelen, meestal zonder muziek, of begeleid door rustige muziek. Alleen minder fijne schoonmaakklussen vragen soms om stevige stimulerende tonen.
Nog een weekje doorbijten, dan is het voor 4 jaar voorbij. Ik zeur natuurlijk, want zo te kunnen leven en voor mijn eigen invulling te kiezen is in weze luxe. En kiezen tussen twee genietdingen als sport kijken of stilte beleven is pure weelde. Ik compenseer de sporturen door daarvoor en erna de stilte toe te laten en ook die intensief te beleven. Die balans is belangrijk, ik floreer op een goed evenwicht.
Het wordt ook tijd voor meer buiten te zijn, niets rustgevender dan de zee en de wind en het ruisen van bomen. En dat komt er echt aan.
Dus om 12 uur zit ik voor de tv, maar daarvoor in bad en even een ommetje met de scoot. Daarna ws lezen in stilte. Of wat opruimen in de hobbyhoek.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة