Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Early adaptor ---ScRaBBlE

zo noemen ze iemand die er als de kippen bij is als het om nieuwe trends gaat.
Nou heb ik niet bepaald een enorme interesse in trends, maar ik ben wel nieuwsgierig, waardoor ik nieuwe info snel opneem. Maar ik ben eerder een Bezie-alle-dingen-en -behoud-het-goede-type, dan een trendvolger. Ik constateer dat het in is om een slip van je t-shirt in je broek te stoppen, tja...
Ik zie dat de commercie bio en glutenvrij omhelst heeft, wel makkelijk, maar nu denken veel mensen dat het modies is om zo te eten, terwijl het natuurlijk gewoon verschillend is hoe iemand op zijn voeding reageert, en vaak helpt het voor geen meter als je je volpropt met gluten en/of lactosevrije rotzooi. Want dat is er volop.
Ik heb uit ervaring gemerkt dat mijn lijf niet blij is met gluten en lactose en koolhydraten slechter verteert. Onafhankelijk van trends ben ik daarmee aan de slag gegaan en hou het nog steeds vol.  Omdat het voor Mij goed is. Meer een kwestie van zelfonderzoek en observatie dan van mode.
Al mijn hele leven ben ik geen gretige ontbijtster, gewoon geen trek 's morgens. Ja ik kan wel tegen heug en meug direct uit bed een kom naar binnenfrommelen, maar het zorgt alleen maar voor valse trek, omdat de koolhydraten/insuline cyclus dan geprikkeld wordt. Al geruime tijd schuift het ontbijt op en nu eet ik pas om 12 of 1 uur mijn eerste maaltje. En ik voel me daar heel content mee. Na zessen in de avond eet ik ook niets meer, dus ik heb maar een korte periode dat ik eet. Ik heb mijn insulinespuitmomenten erop aangepast en ben duidelijk minder cc's gaan gebruiken. En ik val af en toe wat af, en ik voel me supergoed hierbij.
Nu lees ik dat dit intermittend fasting heet en een Trend is. O.
Had er wel eens wat over gelezen, maar zag daar eerder een bevestiging in, dat mijn gedrag niet schadelijk is. Iedereen miept maar over gezond ontbijten en hoe goed dat is, maar ik verteer beter als ik mijn tijdstip verander. Ik krijg voldoende binnen, beheers mijn bloedsuikers beter en het voelt als een natuurlijk ritme, voor mij dan.
Dus ik ben een deel van de dag in ketose( lees : dhttps://happyhealthy.nl/intermittent-fasting/) door mijn eetmomenten te beperken en dat schijnt heel,goed te zijn, je leest er steeds vaker iets over. Nou ja, ben ik ook eens heel trendy.....
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة