Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Flow ---ScRaBBlE

Hervonden: mijn flow. Het gaat voorzichtig weer wat beter met de energie. Juichen durf ik nog niet, maar alleen al het feit dat er weer vooruitgang inzit, is een opluchting ( weer gelukt om er een stukje uit te klimmen) en vreugdegevend. In elke dip die langer dan een paar dagen duurt, zonder veel beweging, doet je vrezen dat het zo zal blijven en dat is een weinig begerenswaardige status quo.
Zodra je voelt dat er een positieve beweging ingezet is, kun je wel een gat in de lucht springen. De grote kunst is natuurlijk deze situatie niet te verpesten door teveel te willen doen. Je moet weer voorzichtig wennen aan meer aktiviteiten en niet doorgaan tot het licht op rood springt.
Maar als er op eens weer wat uit je handen komt kan de vlag bijna weer uit.
Gisteren en vandaag wat routineklusjes vlot kunnen doen en niet op mijn tandvlees lopend, en zelfs wat achterstallige en opruimklussen er aan vast geplakt. Vanmorgen was hulp M er weer en die heeft me geholpen met de hoogste planken in de keuken te ontruimen, schoonmaken en weer beter en overzichtelijker in te ruimen. Er werden potten met niet meer frisse inhoud of met zaken die ik nooit meer gebruik leeggemaakt en afgewassen. Als die door en door droog zijn kunnen wat aangebroken pakken zakken er in opgeborgen worden. Dat ruimt op en maakt de keuken weer up to date.
Bevredigend!
Dan voelt de rust die ik daarna pak op de bank, welverdiend en voel ik me voldaan.
Buiten zie ik sneeuwvlokjes dansen, er komt schaatsen deze week dus ik bereid me voor op een huiselijke en prettige week verder. Prima, I'm ready!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة