Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Hieperdepiep ---ScRaBBlE

Waai, regenbuien, felle opklaringen, prachtige wolkenluchten met zelfs af en toe een hoosslurf.
Minder voor kampeerders en fietsers, maar mij maakt het niet uit. Het is en blijft een geweldige zomer, en ik trek er vaak op uit. Soms alleen een flink stuk over de dijk, vaak Huisduinen in de rondte, regelmatig fietsroutes en wandelpaden volgend. Het is mooi en goed en een kado.
Dit is de beste zomer van de laatste twintig of zo jaren.
Als je opeens een lijf hebt dat niet meer zeurt en looiig is, is alles nieuw en kicken.
Ik voel me een tiener of een kind.
Wanneer de omslag kwam, vroeg Trees laatst. Ik kan het niet precies benoemen, het gebeurde vaker dat ik een goede periode had en weer terugviel, dus de ontdekking ervan was niet scherp afgebakend.
Ergens dit voorjaar, nam het aantal goede dagen toe en merkte ik dat er een verbetering was in mijn herstelvermogen na inspanning. Het ging geleidelijk beter en met Pinksteren, zo ongeveer, werd het duidelijk dat er gewoon een stijgende lijn gaande was, zonder scherpe downs, maar wel een constante geleidelijke verbetering.  Het zette door en continueert nog steeds. Er is nu een verbetering zoals ik die niet in jaren heb gehad. Dus zing ik me nu door het leven, huppel en juich.
Vooral dat weer goed en snel herstellen van inspanningen is opmerkelijk.Het is weelde, het is feest en regenbuien of andere omstandigheden die bij veel mensen gemopper ontlokken, verstoren mijn feestje absoluut niet. Ik ben alle dagen jarig.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة