Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Hard ---ScRaBBlE

De Gemeente heeft dus onterecht de hulp gehalveerd, volgens de kranten en onderzoeken landelijk. Een paar maanden terug stelde ik hen voor om het besluit ten aanzien van mij, terug te draaien, maar dan houden ze opeens een peildatum van 1 januari 2015 aan, terwijl de beslissingen ruim daarvoor vielen. In de kranten wordt nu weer aandacht aan dit probleem besteed, maar of ik er ooit vruchten van kan plukken? Nu scheepte Den Helder ons af met een uurtje extra per week, te besteden aan wat dan ook. Ik gebruik het om opruimachterstanden (deels door de brand van 7 jaar terug veroorzaakt) te lijf te gaan, maar erg opschieten doet dat niet. Ik kan zelf maar een 15 tot 20 minuten laag-energetisch bezig zijn en moet de rest vanaf een stoel dirigeren.
Wat ik wel zelf doe, opstaan, , badderen, aankleden, beetje opruimen beetje kokkerellen, boodschapjes doen, afwassen, de was doen en ophangen/afhalen katten en planten verzorgen , het kost me bijna alle beschikbare energie en laat vaak weinig ruimte over voor leuke aktieve dingen. Zelfs een tocht met een scootmobiel is soms te vermoeiend. Het leven wordt daardoor beperkter dan ik wil, zou kunnen zijn, en zou moeten zijn. Een mens wordt er wel eens mismoedig van, echt. Het beleid is niet erg gericht op je behoefte maar op wat men bereid is in je te investeren.  Dat voelt armoeiig.
Maar zo komt de fijne praatmaat I en ik kan dan nog de bioboodschapjes halen en koken voor mijzelf. Daar zal het wel bij blijven.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة