Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Routine en koopstop ---ScRaBBlE

Hulp S komt zo, bed verschonen en andere vaste klussen. De hand was gisteren nog niet goed dicht, dus voorzichtig aan.
Er is weer Juttersmarkt, zeker de goede kaasboer bezoeken .
Ik heb besloten dat ik voorlopig zo min mogelijk koop, er is veel voorraad en te weinig ruimte. Even flink minderen in aankopen, dat schept ruimte in knip en kast. Gisteren flink bijgelezen, want ook de lektuur voorraad is indrukwekkend. De hamster in mij heeft nog steeds grote ogen en een kleine maag, dat is een verbeterpunt voor de komende tijd.
Versoberen, minimaliseren, het is een mooi ideaal, maar mijn hoofd werkt zo niet. Ik had een zuinige moeder en idem opa, dat zit diep in mijn genen. Voeg daarbij dat ik ooit een half jaar zonder inkomen zat door administratieve blunders en dat ik toen overleefd heb dankzij een flink gevulde voorraadkast en dan is het duidelijk dat ik nog steeds bezig ben wintervoorraden aan te leggen. Ik droomde er zelfs over vannacht, een soort overval van ouders en vrienden die me dwongen afscheid te nemen van uit de hand gelopen verzamelingen. Nou zo erg als in de droom is het niet. Van veel boeken nam ik bv al afscheid en ik ruim geregeld op. Maar iets wat goed en bruikbaar is ( handig als reserve, voor de onderdelen, om iemand blij mee te maken, altijd handig.....) wegdoen is nog steeds lastig.
Tijd om mindfull te gaan opruimen ipv dingen  netter op te bergen. Moeilijk!!!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة