Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

In transitie ---ScRaBBlE

Elke dag is een glansvolle tegenwoordig. Altijd leefde ik met wat kon en dat is opeens veel meer. Surprise! Dit kan en dat wil opeens wel en er zijn veel meer uren in een dag, tjee.
Het is een luxe waaraan ik nog niet gewend ben, en dat durf ik ook nog niet echt, want stel dat ik morgen weer met het onmachtige lijf wakker wordt, dan is dat zo teleurstellend als je meer verwacht.
Wees liever verbaasd, elke nieuwe dag en probeer voorzichtig op te bouwen, voordat je het in je enthousiasme meteen verpest. Mentaal is het lastig, mijn geest gelooft er nog niet erg in en bekijkt aktiviteiten nog als slopers en wil ze uitstellen, bekorten, minimaliseren. Tja jarenlang op getraind, dat verander je niet zomaar. Ik hik vaak, nu geheel onnodig,  op tegen klusjes, gemaakte plannen,  en merk dat ik vaak opstartproblemen heb die geheel tussen de oren zitten. Ik haal er zo niet voldoende uit, denk ik. Maar wil ook niks forceren, want liever kleine vorderingen, dan door te grote stappen terug naar af. Lastig, niemand kan je echt helpen, want dit is een unieke situatie. Hoeveel mensen komen terug in een vrij normaal lijf, na een jaar of twintig opgesloten te zijn geweest in een kooi van uitputting? Ik kan het niet met mezelf vergelijken noch met wie dan ook. Ik tast een beetje in het duister, dat is soms erg onveilig voor mijn gevoel.
Een mens is een zorgentrommel, altijd piekeren, twijfelen, overwegen en intussen gaat het leven zelf gewoon door.
 Ik stort me er toch maar weer in, voorzichtig.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة