Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Kennis ---ScRaBBlE

Ter voorbereiding op het opruimuurtje van morgen, was ik vanmorgen al even in de voorslaapkamer aan het neuzen. Boeken, en nog meer boeken, ondanks de grote weggooi van vorig jaar is er nog veel over en bij sommigen jeuken mijn vingers om er weer in te duiken. Mijn hoofd heeft nog heel wat ruimte voor kennis, merk ik en is nog net zo hongerig als vroeger. Als ik alles zou bestuderen wat me nog trekt (inclusief ophalen van verstofte kennis) mag ik wel 130 worden. Dat is volgens de Zomergaste van gisteren geen onmogelijkheid, maar ik zou dan liever met een wat gereviseerd lichaam verder gaan, want met een al brakkig lijf is dat wel zwaar.
Het was een interessante uitzending, al vond ik haar kijk op het leven hier en daar erg naief en onrealistisch. Het onderzoek naar veroudering is prachtig, zolang het gebruikt wordt om de allerergste aftakelingen voor te zijn, maar dan moet je ws al voor de geboorte beginnen, want leven betekent slijten en schade oplopen. Daar was ze nogal verblind door de wetenschappelijke insteek en te weinig levenservaringen.  Alsof je naar het uitschakelen van malaria kijkt en  HIV overslaat.
Maar ik heb er toch wel van genoten en wat opgestoken, al ben ik in peace met de dood en de meeste wegen daar naar toe.
Lekker fris vanmorgen ( windje goed voor de was) en ik begin een schone week.
Soepie maken, beetje klooien in huis en tuin, ik verheug me!

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة