Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Klusjes ---ScRaBBlE

Gisteren kwam klusbuum wat kleine zaken oplossen. Er zijn nu afdekplaatjes voor wat ongebruikte lichtpunten en ik heb weer een goed bedlampje en goed licht op de boven voorkamer. Ook op de overloop zijn wat dozen met karton van de bergplek in de hoogte af gehaald, zodat dit gescheiden kan worden en aangeboden aan de ophalers die volgende week komen. Er kan weer ruimte gemaakt worden op de boven voorkamer zodat ook daar de opruim verder kan, nu was het meer heen en weer slepen met spullen. Yep. Ook brouwde ik een lekker soepje van oa flespompoen rode linzen en nog zo wat. De neusdouchekan (plus nog wat spulletjes)is gearriveerd en er is een nieuwe deurbel in bestelling, want ik heb een stotter exemplaar dat ik sowieso slecht hoor. Nu komt er een met instelbaar volume en waarschuwings-lampje.
Ook de geitenkefir-produktie loopt goed. Ik bestelde een portie korrels eind december en ben sindsdien bezig. Ik maak nu ruim 2 deciliter per dag, en drink dat meteen op, maar als de roosjes in dit tempo blijven groeien kan ik op bewaren en later zelfs hangop maken. Tot dus ver lijken mijn darmen en diabetes er prima op te reageren en daar doen we het toch voor, al is het ook smakelijk. Geitenprodukten vallen zonder meer beter bij mij dan koe, dus als kefir helemaal wauw en ik vind het echt lekker.
Kijk, dat schiet op; het leven wordt prettiger zo. En zo groen mogelijk opgelost allemaal. Nieuwe bel wordt via trafo een elektra-afnemen ipv batterijen, want dat is onhandig en milieutechnisch niet verantwoord.
Ondertussen schaatsen ze ook nog in Heerenveen, dus ik ben een extra-gelukkig mens.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة