Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Koelkast enzo ---ScRaBBlE

De nieuwe koelkast doet al weer weken dienst en ik ben er nog steeds blij mee. Hij is hoger en groter en dat is exact wat voor mij zo fijn is. Ik heb altijd veel groenten in huis en de grote la zit meestal aardig vol, net als de plank daar boven. Geregeld trek ik alles eruit om een smoothie, sapje, puree of soep te maken. Dan kun je heel wat verwerken. Gezondheid met lepels vol.
En lekker ook! Salades en eenpansgerechten vol groenten, ik vind het allemaal heerlijk! En op het moment bieden tuin en natuur ook nog veel groene vitamientjes, dus dat ik niet groen ben uitgeslagen is een wonder. Als opkikker in de namiddag maak ik vaak groene misosoep. Simpeler kan haast niet, maar o wat zalig. Ik gooi in de magische bullet een flinke handvol groen uit tuin en kruidenhoek, eetlepel misopasta en heet water en na een minuutje is er gezonde, verwarmende soep. Door steeds te wisselen met groene bestanddelen ( ook rucola, spinazie of andere bladgroenten, of een kontje tomaat of paprika kan erin) verveelt het mij nooit.
En zo kom ik ruim aan de 400 gram groenten per dag en geloof me, dan heb je geen groene poedertjes nodig en ga je glanzen als een gezond appeltje. Tjonge ik krijg meteen trek! Een smoothie om de dag te beginnen is ook meteen een gezonde start! Dan trek je de fruitschaal ook nog leeg!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة