Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Vandaag ---ScRaBBlE

Het is natuurlijk altijd vandaag, mooi idee. We bevinden ons op één punt in de tijd, behalve misschien demente mensen, die er wat in zweven.
Enfin heden ga ik weer tot de klasse van horende mensen toetreden. Sinds anderhalve maand was het maar behelpen met slechts één gehoorapparaat en een vrijwel doof ander oor. Je hebt twee redelijk werkende oren nodig om weer goed in contact met je omgeving te zijn. Dat was goed merkbaar, vooral in contact met andere mensen. Zeker als je meerdere mensen om je heen hebt is het zeer vermoeiend om alles te horen en te onderscheiden.
Vanmiddag haal ik dus een vervanger voor het spoorloos verdwenen linkergehoorhulpje. Blij toe!
Gisteren met eerst de hulp en later een verjaardag met een kamer vol mensen, werd ik er met mijn neus opgedrukt, hoe vermoeiend het is beperkt te horen.
Vanmiddag ook de biogroententas ophalen, dan is de rest van de week echt voor mij, fijn vind ik dat. Want hoe leuk het ook is om contact te hebben met heel fijne mensen, vrienden en kennissen, het is ook prettig mijn eigen dagen in te delen en stilte om me heen te hebben. Daar ben ik best dubbel in, ik hou van mensen, maar niet teveel steeds om me heen. Ik heb veel tijd voor mijzelf nodig, dan ervaar ik vrede en contact met het wezenlijke.
Mooie dag dus, vandaag.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة