Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Liftstaking ---ScRaBBlE

Hij is een onmisbaar ding geworden in de 8 jaar dat hij er is;de traplift. Mijn mobiliteit lijkt heel wat als ik in huis en tuin rondscharrel, ik ken daar elk richeltje, hobbeltje en vastgrijppunt, waardoor ik me safe voel. De trap is een ander verhaal en dan is die lift een prima hulpmiddel. Zoals buitenshuis mijn scootmobiel mij weer de wereld teruggaf, heeft de lift mijn bovenverdieping weer bereikbaar gemaakten kan ik zonder kukelen weer naar beneden ook.
Gisteren dus niet. De joystick, waar ik hem mee bedien, gaf alleen maar een rood lampje. Met angst en beven naar beneden gekomen, bel ik meteen de leverancier en ze zullen komen. Dat zet wel een streep door ritplannen, maar dat moet dan maar.
Ik klaar zo wel weer wat huishoudelijke klussen, das ook niet slecht. Om drie uur meldt de monteur zich, hij komt helemaal uit Nieuwegein, niet naast de deur. Hij krijgt het apparaat weer aan de praat, gelukkig en vertelt dat ws binnen enkele weken het onderdeel dat vernieuwd moet worden, geplaatst zal worden en dat ik die periode  wel probleemloos zal doorkomen.Eind mei was er bij de jaarlijkse controle al gekonstateerd dat dat moest gebeuren, maar daar moet dan de Gemeente toestemming voor geven, het is een prijzige ingreep.  Tja, goede service, maar onprettig dat je zo afhankelijk bent.
Enfin, ik kan het weer, op en neer.
Vanmorgen markt en even buitenlucht happen, vanmiddag een echte bergetappe in de Tour.
Weekendgevoel, al werk ik al eeuwen niet meer, het fijne van het weekend is gebleven.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة