Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Lijstjes en vinken ---ScRaBBlE

Geregeld maak ik lijstjes van van alles. Het helpt me, ik vergeet niets en geeft orde. To-do lijstjes heb ik in soorten: ASAP, WHENEVER en OOIT. De  eerste is nooit erg groot, maar redelijk dringend en goed om snel gedaan te hebben. De tweede heeft minder haast, het zijn dingen die ik graag wil realiseren, maar die best maanden kunnen wachten als dat beter uitkomt. De derde is meer een langetermijn wenslijst, niet beslist nodig maar ik zou het graag doen, ooit dus. Dit geeft me ruimte, stok achter de deur en vrede.
De koelkast schoonmaken kan ik bijna afstrepen, nog twee plankjes en dan is het klaar. Ja, ik deel taken vaak op in deeltaken, zodat het beter te behappen is en als één onderdeel klaar is, geeft dat veel motivatie om het af te maken.
Zo is de hobbykast een project van het Whenever lijstje. Het is een grote kast met vele laden en vakjes en ook bovenop is er veel verzameld.Gelukkig is het redelijk georganiseerd allemaal, maar teveel, vandaar dat ook de bovenkant vol staat. Ik heb de kleine laden klaar (2leeg!) en pak zo nu en dan een doosje of een grotere lade, alles wat weinig ( meer) gebruikt wordt, gaat weg naar de weggeefwinkel. Er staat al een aardige tas, eerst al naaispullen nu steeds meer ander hobbyspul.
Elk vinkje dat ik kan zetten is uitermate bevredigend en motiverend. Na de brand was deze hoek vrijwel schadevrij, maar ik was daar zo blij mee, dat ik overal aan vast hield, nu is er een andere fase in mijn leven en lukt dat wel.
Let it go, girl! Vinkjes wil ik zien, veel vinkjes ( in de tuin ook welkom).

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة