Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Lossen ---ScRaBBlE

Ik ga goed! Vanmorgen eerst een poosje boeken gedaan boven en daarna meteen 3 heule grote dozen en wat klein grut aan oud papier ter meeneming buitengezet, een wasje gespoeld en opgehangen  en er staat een afwasje in de startblokken. Boven zijn nu 4 megadozen papiertroep geruimd en staat er nog eentje ter uitzoeking. De literatuurafdeling van de boeken boven komt waarschijnlijk voor dinsdag klaar en dan kan de poëzieafdeling ter verfijning worden uitgezocht. Yep, grote stappen nu.


Vanmiddag bezoek ik vriendin J (ja die van de keel en voorheen vloeibare voeding) en zo komen allerlei zaken eindelijk aan de orde. Dat geeft veel vreugde.
Wandelbuum zit weer te computeren thuis en is nog steeds droog, knap!
De watervrager lijkt spoorloos, dus misschien toch een plekkie al dan niet in Anna Paulowna, hetgeen hem gegund is.
Min of meer vertelde vanmorgen over haar tegenwoordige weg met de invaliderende vermoeidheids ziekte waar ik ook van kan meepraten. Acceptatie is het hoofdwoord in haar verhaal en ik begrijp Martine hierin heel goed. Ik zit na wat gedip en gestruikel weer in een redelijke  periode, met garantie tot de deur. Ik geniet van de flow die ik waarneem en probeer om niet in de valkuil van overenthousiasme te vallen en in het achterhoofd te houden dat deze situatie misschien maar kort zal duren, zonder dat een terugval me erg zou moeten teleurstellen, maar ja ik ben een mens, geen heilige. Echt accepteren, is teveel gevraagd, voor vandaag (zoals een afkickende alcoholist zich elke dag moet voornemen nuchter te blijven) kan ik er mee leven en probeer ik zoveel mogelijk bewust blij te zijn met wat kan en is. Morgen probeer ik dat  weer. En overmorgen,  en teveel vooruitkijken doe ik niet meer. Go with the flow, leef in het NU, het lijken clichés, maar zijn wel grondwaarheden.
En al met al , met alle ups en downs en teleurstellingen en verrassingen is het leven nog lang niet uitgeleefd en ben ik voor mijn gevoel ook nog niet voltooid. Al heb je dat soms niet voor het zeggen, nieuwe wetten of niet.


---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة