Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Meer, meer ---ScRaBBlE

Het werd na de muziek van zaterdag, nog meer muziek en nog wel live.
Sinds bijna 10 jaar organiseert een galerie met veel kunstaktiviteiten en muziek, Windkracht 13, een grachtenconcert. Op een groot ponton op de gracht erachter spelen dan een middag lang diverse bands en kun je van af beide wallekanten of vanaf het water in een bootje naar prima muziek luisteren. Bij de galerie zelf is er te drinken te krijgen en deze keer waren een paar foodstalletjes aanwezig, dus je kunt lang blijven hangen zonder dorst of honger. Ik ging heen en beluisterde twee bands die ieder een uurtje optraden . De eerste band speelde het betere hollandse werk van
The Scene en De Dijk bv. Prima en vooral Als het golft van golft het goed, was zeer toepasselijk. Goeie band,
Daarna een nieuweling een groep rond Yorik van Norden , met oa niewedieper Danny Tichelaar( Mr and Mrs sippi) die prima werk afleverde met muziek die sterk leunde op de jaren zestig en hier en daar psychedelisch klonk. Wauw!
Er zouden nog twee bands volgen, maar ik was verzadigd en ging naar huis. Misschien heb ik veel gemist, maar wat ik nu meemaakte was genoeg en bewaar ik als mooie belevenis in mijn geheugen.
En het is bijzonder dat ik het zolang uithield, die prikkels. De dag van de muziek liet ik me voorbijgaan, maar dit was geweldig, ook qua weer, warm genoeg, bewolkt met af en toe een doorpiepend zonnetje, waardoor het niet heet werd.
Volgend weekend Pinkpop op tv, het kan niet op!

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة