Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Missie 1 geslaagd ---ScRaBBlE

Een paar weken terug besloot ik te proberen met omeprazol maagzuurremmers te stoppen. Afbouwen, met om de dag een capsule ging goed maar toen ik echt stopte zat ik al snel in de beloofde rebound, de klachten kwamen heftig terug. Rennies hielpen nauwelijks om te blussen. Dan op zoek naar een betere vervanger. Veel geprezen werd Iberogast, dus kocht ik dat en voorwaar het helpt! Alleen is het vrij duur, ca 18 euro voor een middelgroot flesje en staat er dat 3x daags 20 druppels genomen moeten worden en dat is veel en vaak. Ik probeerde 1x 10 druppels, na het avondeten en dat doet de truc ook . Pfffff, dat is al wat. Tegelijk ben ik begonnen met vit B12 tabletten, want alle tekenen wijzen op een tekort.
Nu kijken of ik een ander geneesmiddel ook kan staken zonder problemen.
Omdat de buik meteen ook maar weer eens van streek was, het lijkt er nu op dat ik dat overwonnen heb, eet ik sober en voorzichtig en dat voelt goed. Gister at ik als diner een paar aardappeltjes uit de schil met een kwarksausje en tomaatjes ( eigen pluk). Het was lekker en genoeg. De buikproblemen, ik wijt het aan een virusje wat een colitisopvlamming veroorzaakte, zorgden voor gedwongen rust, want echt ziek, wat ook misschien voor de rest van het lijf even goed is. Ik wilde misschien toch te snel. Lastig hoor, om het goed te doen en dat precies uit te mikken per dag, omdat omstandigheden w vaak eveneens veranderen, weer, gezondheid, onverwachte energievreters. Toch heb ik het idee dat ik niet echt terug bij af ben, hooguit een stapje terug.
Zo probeer ik de goede weg voor mij te ontdekken.
Vallen en opstaan, maar wel verder komen.
Een ander ding wat ik veranderde is mijn Facebooktijdlijn. Ik merkte dat ik steeds langer las daar, want zoveel interessants kwam voorbij.... nou het meeste was bij nader inzien herhaling, dus veel berichten uitgezet. Hè dat geeft veel meer rust! Ook een positieve aktie. En ik ga door!
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة