Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

MWM ---ScRaBBlE

Het leven in het nu is mijn streven, maar ik betrap me soms toch op opzien tegen de toekomst. Op termijn op ziekte en afhankelijker worden, voor iets dichter bij, de voorspelde hittegolf. 
Niet dat je daar iets mee opschiet, want meer dan de logiese maatregelen en voorzorg kun je toch niet nemen en vaak valt het achteraf best mee.
In de media wordt veel gesproken over de zomer van 1976 die wel eens overtroffen kon worden, toen de mensen ook MooiWeerMoe werden.
Die zomer studeerde ik nog biologie en moest in Utrecht diverse tentamens doen wat niet meeviel. Voor Nederlandse Flora, nota bene mijn lievelingsvak, zakte ik met een kwart punt na een brainfog door de temperaturen in de hete barak waar dit werd afgenomen ( in september in de herkansing haalde ik een 9.75).
Daarna ging ik op vakantie naar een biologisch werkkamp in Eysen, Zuidlimburg. 
We kampeerden in een kersenboomgaard, waar we ons ziek aten aan de heerlijke Hedelfingerkersen, en snachts de koeien, op zoek naar groener gras, losbraken en tussen de tenten liepen. De excursie naar de mergelgrotten in Maastricht waren een traktatie vanwege de koelte. 
Toen ik thuiskwam, met een vertraagde trein in de nacht, was ik gaar als boter en daar stond Pa me op te wachten met ijskoude biertjes in zijn fietstassen om met mij meteen door naar de dijk te rijden, waar ik direct mijn kakkies in het heerlijke zeewater stak en de pilsjes in het keelgat sisten. Shhhhhh, wat een zaligheid, wat een lieve Pa. volgens mij volgden toen hevige onweers en plensbuien, dat zou nu ook fijn zijn. 
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة