Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Schrikken ---ScRaBBlE

Gistermiddag stond een man die ik zijdelings ken, opeens voor de deur. Of ik even wat medicatie van hem in bewaring wilde nemen. Ik zag aan zijn ogen en uitstraling dat het niet goed met hem ging. Hij kwam binnen, ik borg de medicijnen op en hoorde hem aan. Hij was duidelijk psychotisch, vreemde verhalen en ideeen. Hij mocht van zijn psychiater deze medicatie niet meer nemen en ik begreep al snel dat de interactie tussen zijn medicatie niet goed was. Het was schrikken, want ik ken hem anders, maar hij voelde zich gelukkig niet bedreigd ofzo en vertrouwde mij veel toe. Het was fijn dat hij mij in vertrouwen nam.  Ik kon hem overtuigen van het feit dat hij idd moest ontwennen van de verkeerde medicatie en dat hij even in een boze droom zat, die vanzelf zou minderen als de verkeerde chemische combi uit zijn lijf was. Hij heeft vandaag een afspraak met de geestelijke hulp en ik denk dat wel duidelijk is dat hij er niet goed voorstaat en in de gaten wordt gehouden.
Hij besefte wel dat er dingen niet klopten en dat is tenminste al goed.
In het verleden heb ik vaker met mensen in crisis te maken gehad, oa mijn moeder, dat ik geen wegtrekker krijg maar toch is het wel heftig weer om mee te maken. Hoop dat het gauw beter met hem gaat. Het is een aardige man.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة