Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

TasseN ---ScRaBBlE


Het was aardig weer dus trok ik erop uit voor een ritje. Dijk, Grafelijkheidsduinen, Mariendal, fietspad langs Nieuw Den Helder en dan is daar een kofferbakmarkt wat ik altijd wel leuk vind. Meestal koop ik niks en kijk alleen maar, maar nu vond ik eerst een fijne omslagdoek en zag vervolgens een man met een hele berg damestassen. Ik grapte tegen de man:' ik dacht dat ik veel tassen had...', waarop hij losbarstte in een ongelooflijk verhaal. De tassen waren gekocht door de vriendin van zijn broer. De vrouw had een koopverslaving en nu was ze eindelijk in behandeling daarvoor. Ze waren het huis aan het opruimen en hadden 1400 (!) exemplaren gevonden, van hele dure merktassen tot gewone exemplaren in alle soorten, kleuren en formaten, demeesten nooit gebruikt. De duurdere werden per marktplaats verkocht, de rest op markten in de hoop nog wat geld terug te krijgen. Er waren al 65 grote vuilniszakken kleding naar de kringloop gebracht en ze waren nu haar tientallen horloge aan het uitzoeken. Ze vonden een grote box vol Parker pennen, en 150 dure aanstekers ( de vrouw rookte niet....) en waren nog maar net begonnen met uitzoeken. Dat er geen schulden waren ontstaan was alleen omdat de vrouw zeer goed verdiende. De man was nog vol emoties van het drama. 
Ik kocht er eentje en weet dat ik gelukkig geen hoarder ben, al heb ik van veel te veel. Het is gelukkig niet ontaard. 
Deze tas zal me herinneren aan deze heftige zaak, het is een waarschuwing. 
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة