Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Vreemd ---ScRaBBlE

Omdat de vaste hulp, die in september alweer vertrekt, nu met vakantie is, heb ik 3 weken lang vervanging. Dit jaar zie ik heel veel thuiszorggezichten. Deze komt op donderdag in plaats van dinsdag, en dat geeft mijn week een andere uitstraling.  Het is een hartstikke lief mens, ik tref het wel.
Maar vandaag is dus een onbesproken dag voor mij. Ik kan uitgebreid Juttersmarkten, wat ook wel weer leuk is, al koop ik meestal niente. Het doenige van zo'n braderie, met bijbehorende rommelmarkt, geeft veel plezier. Vooral kijken en konstateren dat ik al die dingen niet nodig heb, werkt erg tevredenstellend. Ook mensen kijken is een pleziertje op zich. Een paar weken terug zag ik een vader met een geestelijk gehandicapte zoon een hele poos voor me lopen. De vader erg lief en zorgzaam, de zoon, met een grote koptelefoon op die waarschijnlijk de geluidenbrij van de omgeving moest dempen en een ruime kop groter dan de vader. De zoon hield de hand van vader stevig vast en pa stopte overal om zijn zoon van alles te laten bekijken. Ook toen die zich met zijn lange lijf in een kinderautootje probeerde te wringen, wachtte de vader geduldig en lachtte zijn zoon toe. Mooi!
Zoiets maakt de dag geweldig.
Dus zo trek ik erop uit, kijken, observeren en vooral het goede leven in mij opnemen
Mensen kunnen vernietigen, gevoelloos zijn, hebberig, maar ook mooi in hun onvolmaaktheden, hun omgang met anderen en hun onbevangenheid. Op naar belevenissen en mooie inkijkjes!

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة