Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Up ---ScRaBBlE

Regelmatig las ik op FB, vooral bij berichten over te koop aangeboden spullen, in het commentaar UP!
En wat ik vermoedde bleek waar. Het is geen aansporing om hoger te bieden (alhoewel...) maar een herplaatsing naar boven op de tijdsbalk.
Slim.
Ik zeg tegen mijzelf, heel zachtjes, Up en kijk, vandaag ben ik duidelijk een beetje beter dan gisteren. De energie is laag maar er is wat energie in plaats van vooral pijn en zwaarte in alle spieren. Ik kan weer nadenken en iets meer dan Jip en Janneke lezen en bekijken.Dus het lijkt erop dat ik de put aan t uitklimmen ben.
Vanmorgen was er geen Zaterdags Volkskrant, dus de stad in om er eentje te halen en tevens bij de Schuimrubberkoning op de markt te  informeren hoe duur een rugdeelkussen is voor de zithoek. De man noemde een wat hoog bedrag en verdween terwijl ik dacht nog een gesprek te voeren over goedkopere mogelijkheden. Wat een  onbeschofte vent. Kom ik Nooit meer.
Wat vis en nu weer thuis om lekker low profile in de krant te duiken en goed voor mijzelf te blijven zorgen.
Yep, en gratis mooie slierten clematis met vruchtwolken en klimopbloemknoppen gescoord om een herfstige tafelversiering te brouwen. 

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة