Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Vasten ---ScRaBBlE

Het is een lekker gevoel als je er achter komt dat je in jouw afwijking niet bepaald de enige bent. Ik las dat steeds meer mensen het nieuws,  journaaluitzendingen en kranten, mijden of ontlopen. Een deel uit onmachtgevoelens net als ik. Het is geregeld teveel, te heftig, te absurd en je eigen blik wordt negatief, terwijl je zo probeert licht te leven.
Ik beschreef het al vaker, ik kan er periodiek slecht tegen. Sinds Trump aangetreden is, is de wereldpolitiek zo onwerkelijk geworden dat ik me niet echt gewenst en begrepen voel, alsof ik me continue moet verdedigen voor wie en wat ik ben.
Omdat ik niet de mogelijkheid heb me op een vrediger plek te vestigen, probeer ik mijn eigen vacuum te creeeren, mijn plek waar ik wel thuis ben. Nee ik sluit me niet helemaal af, anders snijd ik teveel weg en moet ik mezelf isoleren, maar ik probeer overdosering te voorkomen.
Ik hou teveel van het leven om me helemaal los te kunnen maken er is teveel moois er zijn teveel goede bedoelingen en zelfs misleide mensen hebben ook goede kanten.  Maar zelfbescherming is helaas nodig.
Maar wat een plezier kan ik hebben van de sneeuwklokjes die mijn tuin veroverd hebben, elk jaar grotere plakkaten met dit ontroerend sterke iele klokje.
De vogels laten zich steeds meer horen, de boomknoppen zwellen, katjes vol stuifmeel, het is het leven dat weer uit zijn voegen barst en wat mij elk jaar weer verbaasd door de kracht  Ervan. Give me hope.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة