Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Wilde nachten ---ScRaBBlE

Ik ben een zeer aktieve droomster. Als ik wakker word, heb ik meestal de beelden nog aardig scherp in mijn hoofd en vraag ik me soms af hoe een mens kan uitrusten als je 's nachts zo in de weer bent. Hele verhuizingen, rockconcerten, reizen spelen zich af in mijn nachtelijke leven. Soms word ik wakker uit nare dromen, met een raar gevoel dat nog even doorloopt, maar vaker zijn het prettige dromen, geregeld van erotische aard, Mick Jagger figureert dan nogal eens. Niks mis mee.
Omdat voor mij mijn nachtrust zeer belangrijk is, ben ik altijd blij als ik na een stevig potje slapen ontwaak. Maar er zijn periodes van nachtelijke onrust, die soms weinig helende slaap meebrengen. Dat is niet fijn. Gelukkig ontdekte ik de goede werking van CBD-olie en waren gebroken nachten zeldzaam. Tot een paar weken terug. Toen was ik vaak na een eerste korte slaap uren klaarwakker.
Omdat ik veel info van internet haal, snorde ik daar eens uitgebreid rond en vond ook de oplossing.
Sinds een paar weken gebruik ik olie en pasta van een ander merk (biologisch en aantrekkelijk van prijs) en ik las dat sommige mensen daar onrustig door sliepen bij avondinname. Ja hoor, dat is de truc, niet meer innemen na 16.00 uur en weer slapen als een rosarium. Vannacht en de paar vorige waren weer perfect, en tel daar een nachtelijk bezoek van Keith Richards bij op (we waren beiden op onze aantrekkelijkste leeftijd) en je snapt dat Vlasje zingend de dag ingaat. Jumping Jack Flash is a gazgazgaz.....
De nieuwe bel kwam gisteren aan, dus de klusbuum mag vanmiddag in de herkansing, na het bezoek van praatmaatje I.
Terwijl er prachtige kleuren aan de hirizon verschijnen, verheug ik me zeer op de komende dag.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة