Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Yes, JOMO ---ScRaBBlE

Op de blog van https://holistik.nl/joy-of-missing-out/ las ik een mooi stuk over lekker saai leven in tegenstelling tot het overal bij willen zijn leven. Ipv van FOMO (fear of missing out) JOMO(joy of missing out). 
Dat beoefen ik al jaren, Joy of Now and Here. Mindfulness, lekker bewust van het Hier en Nu genieten, in plaats van leven met verlangen naar meer of anders.
Zelfs mijn lichamelijke makkes probeer ik zoveel mogelijk te aanvaarden en niet met onrust over hoe het anders zou kunnen zijn te verzwaren.
Natuurlijk mag een mens hopen en streven naar beter, maar ik laat het mijn leven niet meer bepalen, ik schuif wat met eetgewoontes, oefeningen, rustperiodes, en andere gezondheidsbevorderende factoren en kijk of het verschil maakt. Zo liep ik tegen het gezegende effect van THC op, maar soms ook tegen niet werkende methodes (Pioppi)! voor mij op. Door er niet te dwingend mee bezig te zijn, is mijn leven lichter geworden. 
Kan een dag niet wat ik had willen doen, nou over een poosje ben ik dat wat ik miste vergeten, maar niet de momenten die ik wel meemaakte, al is het allemaal vluchtig. Je gevoel is bepalend, niet het feit op zich.
Ik stort me, met een bijna lege todolijst in de donderdag van Nu. Heerlijk! 
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة