Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Wonderlijk weer ---ScRaBBlE

Het is ongehoord zomers. Fijn, maar ook vreemd. Vorige winter was ook al warm en pas in maart winters, waarna een overdadig droge en hete zomer volgde. Wat extreem allemaal, en ook verontrustend. Nu blijkt dat de klimaatdoelen niet gehaald worden( belangrijker voor iedereen dan dividendbelasting afschaffen dunkt mij) , lijkt het er op dat er een onomkeerbare ravage is aangericht.
Ik krijg er koude rillingen van als ik er over nadenk. Dat doe ik maar niet teveel. Mezelf heb ik weinig te verwijten, ben al meer dan 50 jaar overtuigd van groen leven en leef ernaar. Geen auto gehad, nooit gevlogen, geen kinderen, bio eten, afvalscheiding etc. Nee ik heb het niet zo bont gemaakt. En de grote klap zal ws komen als ik er niet meer ben. Dus probeer ik mijn leven gewoon te leven zoals ik al deed.
Op Netflix zijn er goede docu's over te zien, dat zal ik zeker doen. Begon al met een stukje van Minimalism, maar behalve dat het inspirerend is, vertelt het mij niet zoveel nieuws. Ook de seriedocu Cooked van Michael Pollan is daarbij informatief en ook inspirerend.
De verjaardag gister was gezellig in de tuin en ik bewonderde Broers nieuwe keuken. Had wat glazen voorraad potten gekocht en dat viel goed in de smaak. Ook meukvrij kado.
Even kort gereden, maar word erg moe van mijn  onstabiele evenwicht, dus vandaag maar wat meer.
Omdat de dagen korter zijn is het s morgens nog koud, dus even wachten tot alles wat opgewarmd is.
Verder weinig speciaals vandaag, wat ook prima is.

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة