Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Adres onbekend ---ScRaBBlE

De dijkzitter kwam gisteren langs. Hij had de sleutel gekregen van een huis in Anna Paulowna. Hartstikke leuk! Hij had alvast een (nieuwe) laptop gekocht, want hij wilde zo snel mogelijk internet en tv laten aansluiten. Ik zou andere prioriteiten hebben gehad en het anders ingevuld hebben (tweedehands  ofzo en een bed en een kooktoestel eerst), maar ja. Hier wilde hij graag zijn laptop uit proberen en diverse installaties doen. Kan. Ik vroeg naar het huisje en hij kwam met een adres, dus even op Maps en View kijken, maar...........de opgegeven straat is nergens te vinden, zelfs niet in de hele Noordkop... Is hij ertussen genomen? De getoonde sleutel kan wel van een schuurtje ofzo geweest zijn en een postcode had hij niet....... Ik vrees dat hij weer met een vaag figuur in zee is gegaan en dat hij een kat in de zak heeft. Jammer. Gelukkig geen borg betaald.
Ik deed ondertussen allerlei kleine klusjes, zoals voorgenomen en was tevree met mijn vorderingen. Vanmorgen al weer boven in de weer geweest met mijn hulp. Omdat de bovenste planken van de grote boekenkast klaar zijn, kan ik zelf aardig verder. Er is extra licht gemaakt door oude lampjes aan te sluiten en het werkt zo ook beter.
Inmiddels is mijn bed verschoond en ben ik even aan het uitpuffen.
Straks komt een bestelling voor de katten binnen en ik heb alweer een grote krat vol papier (knipsels) mee naar beneden voor de uitzoek. Donderdag wordt oud papier opgehaald, ik heb een flinke prak voor ze.
Mijn huis staat wel op de kaart!

---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة