Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Zorgen ---ScRaBBlE

Kinderen heb ik niet, kleinkinderen dus ook niet. Nooit gemist, hoewel ik best van kinderen houd. Omdat mijn gezondheid mijn hele leven wat wankel is geweest, is het moederschap niet-echt mijn ding geweest, ik geloof ook niet dat dat eerlijk tegenover het eventuele kroost was geweest,
Toch zit er best wat zorgzaams in mij. Vaak heb ik mensen om mij heen gehad, die wel een steuntje konden gebruiken, wat ik ook graag bood, voor zover dat mogelijk was. Verder heb ik hordes katten in mijn leven gehad, die mij als hun moeder beschouwden. Ook de twee die er nu al jaren zijn, hebben een innige band met mij en ik met hen.
Voor Koekie en Teigetje hoef ik er alleen maar te zijn, een schoot of schouder te bieden en een paar aaiende handen. O ja, ook voer graag en een happie van wat ik eet, kaas, worst of vis, dat hoort bij de band tussen ons.
Het voelt alsof we een gezinnetje vormen.
Sinds enkele jaren zijn er ook merels die zich aangesloten hebben bij deze gemeenschap. Trots kijk ik toe hoe het mannetje dat vorig jaar in een hoekje klimop ter wereld kwam, nu zelf een vrouwtje heeft gevonden en samen een nestje hebben in de klimop om een hoge boomstam. Ik gooi wat kattenvoer in de tuin en plukken katten-en mensenhaar, wat fruitresten en kijk toe hoe nijver het verkeer bij het nest . Zelfs de katten laten deze merels met rust, ze horen er bij.
Het is hier goed, dat is duidelijk.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة