Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Cadans ---ScRaBBlE

Ooit vertelde  iemand me dat hij met een kennis bovenop de dijk wandelde, op het grassige deel. Ze waren zo druk in gesprek dat ze een hardloper die hen tegemoet kwam niet zagen. Op het moment van passage stak de kennis zijn armen wijd uit om zijn woorden te illustreren en viel de loper, die dat niet had zien aankomen. Ze hielpen samen de beduuste man overeind en vroegen of hem wat mankeerde. Excuses makend ,kregen ze als antwoord dat hij ok was, alleen zijn cadans kwijt. Beide heren speurden vervolgens het gras af en de renner werd alsnog kwaad omdat hij dacht dat ze hem in de maling namen. Maar de mannen begrepen hem oprecht niet. Ze kenden het begrip niet.
Ik wel, hou er juist erg van om een prettig ritme te hebben. En nu merk ik zelfs dat mijn cadans weer goed terug is. Mijn trek in eten komt op vaste tijden, de toiletgang heeft weer een goed ritme, ik word op dezelfde tijd wakker en zo verder. Dat is fijn, want het geeft de dag stuctuur. Automatisch weet je hoe laat het is.
Tijdens en na het ziek zijn was dat geheel verstoord, maar nu heeft ook dat zich hersteld en zelfs op een betere manier dan ervoor, Het lijkt wel of ik helemaal gereset ben en dat is misschien ook wel zo.
Na dagen nauwelijks eten en koorts kwam er een langzame herstart en leek ik wel een baby die op de meest onverwachte moment ' komt ' .
Nu heb ik de zaak gerestaureerd en zijn meteen de basisregels qua eten en drinken een poos streng gehanteerd. Rare uitschieters vallen zo weg en de cadans is vernieuwd en verbeterd.
Omdat ik noodgedwongen veel heb gerust, is er ook innerlijk veel rust ontstaan. Mijn slaapritme is, ook dankzij de THC, weer perfect en ik ben blij met dit nieuwe evenwicht. Ik heb weer grip en het voelt zeer goed.
Houden zo !
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة