Search This Blog

مشاركة مميزة

[Ornithology • 2017] Myzomela irianawidodoae • A Colourful New Species of Myzomela Honeyeater from Rote Island in eastern Indonesia ---ScRaBBlE

Myzomela irianawidodoae Prawiradilaga, Baveja, Suparno, Ashari, Ng, Gwee, Verbelen & Rheindt, 2017  photo:   Philippe Verbelen  e-journ...

Translate

Wednesday, March 20, 2019

Code oranje/rood ---ScRaBBlE

Een zware storm schijnt vanmiddag over te trekken. Nou zijn we in Den Helder wel wat gewend, dus erg druk maak ik me ook niet. De bomen in de tuin zijn gesnoeid/gekapt, dus daar valt geen slachtoffer te verwachten en verder zijn wij nuchtere Heldenaren/Nieuwendiepers/Jutters, die niet zo snel een storm vrezen.
Het is wel papierophaaldag, maar die jongens zijn kennelijk vroeger dan anders op pad geweest en verlosten mij van een flinke portie oud nieuws.
Gisteren kreeg ik een paar recente Happinez-en. dus lektuur in overvloed. Er is vast nog wel kijkenswaardigs in te halen, en opruimklusjes kan beperkt ook. Maandag kreeg ik heftige pijnen in mijn rechterpols (en ik ben rechts natuurlijk) die ik dinsdag door de huisarts liet beoordelen (heb ivm borstamputatie ook een okseltoilet gehad aan die kant, dus altijd oppassen geblazen). Het blijkt een polsmeniscusblessure te zijn.... wist niet eens dat ik zo'n ding had. Gaat met pijnstilling en rust waarschijnlijk vanzelf over. Heb wat paracetamol geslikt op zijn advies, maar besloten daar weer mee te stoppen en de CBD maar wat te verhogen en ja dat gaat wel, mits ik kalm aan doe. Dus geen kasten leeghalen, planten verpotten of andere klussen. Gelukkig geeft pc-gebruik geen pijn, dus ik kan me heus wel vermaken.
Vannacht hadden de katten ook code Oranje.. werd even over 4 wakker van vaag geluid, probeerde weer in te slapen, maar PLOF..plof...plof....spin...plof...trappel...spin..mauw....Heer Koekiemonster had de kamerdeur open gekregen en besloot zijn Human eens leuk te verrassen, gevolgd door Teigetje... die het een topidee vond. Ik niet. Na een kwartiertje apenkooien door de twee liefjes, deze toch maar via het raam naar buiten gewerkt en de deur beneden extra goed te sluiten kon ik gelukkig binnen een uurtje de slaap hervatten.
Enfin we zijn voorbereid op wat komen kan en vermaken ons wel.
---------------------------------------------------------------
روابط التحميل والمشاهدة، الروابط المباشرة للتحميل
او
شاهد هذا الفيديو القصير لطريقة التحميل البسيطة


كيف تحصل على مدونة جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات من هنا
شاهد قناة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على اليوتيوب لمزيد من الشرح من هنا
رابط مدونة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات في أي وقت حــــتى لو تم حذفها من هنا
شاهد صفحة منتدى مدونات بلوجر جاهزة بألاف المواضيع والمشاركات على الفيس بوك لمزيد من الشرح من هنا
تعرف على ترتيب مواضيع منتدى مدونات بلوجر جاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات (حتى لا تختلط عليك الامور) من هنا

ملاحظة هامة: كل عمليات تنزيل، رفع، وتعديل المواضيع الجاهزة تتم بطريقة آلية، ونعتذر عن اي موضوع مخالف او مخل بالحياء مرفوع بالمدونات الجاهزة بآلاف المواضيع والمشاركات، ولكم ان تقوموا بحذف هذه المواضيع والمشاركات والطريقة بسيطة وسهلة. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسلامـ.

No comments:

Post a Comment

المشاركات الشائعة